Seguidores

jueves, 29 de julio de 2021

Susan Diehl


 http://www.susandiehl.com

Susan Diehl









Vaig nàixer en Sheboygan Wisconsin. 

El viage de la meua vida cap a la pintura va començar quan era menuda. 

La meua germana sempre estava llegint i yo sempre dibuixant. 

Vaig estudiar belles arts en l'Universitat de WI, pero sent que la meua verdadera formació va començar quan em vaig mudar a Seattle WA i vaig conéixer al meu mentor Ron Lukas, qui va ensenyar en la tradició impressionista russa. 

Mentres vivia en el noroest, vaig conéixer a William F. Reese, qui ha tingut una profunda influència en la meua carrera artística. 

Despuix de 12 anys pintant en eixa part del país, em vaig mudar en el meu espós, l'artiste Doug Diehl i els nostres tres fills a Phoenix AZ. Chancegem dient que passem de "òxit a pols", "verdet a Hoss". Definitivament he tingut l'experiència de pintar molts tipos diferents de paisages. 

M'encanta viajar a l'oceà i pintar les plages, les costes i les montanyes en autumne i hivern. M'encanta pintar en Wisconsin quan torne a casa per a visitar a la meua família. 

Decidir quin és el meu motiu favorit és pràcticament impossible, fins i tot estic començant a amar pintar el desert. 

Quan no estic pintant el paisage, pinte naturalea mortes i figures. 

M'encanta juntar-ho tot en composicions que contenen figures en el seu entorn.

No hay comentarios:

Publicar un comentario