Seguidores

jueves, 25 de junio de 2020

Eugene Harper Johnson




Eugene Harper Johnson
(1916-2016)












Va nàixer el 6 de juliol de 1916 en Birmingham, Alabama.
Segons l'artiste, "Com a chicon, m'agradava pintar, cantar, tocar el violí, escriure i realisar operacions diàries en granotes bou i gats galliponters. Abans de complir els quinze anys, el meu talent va atraure l'atenció de Beauford Delaney (1901- 1979), un conegut pintor i ex alumne de Jean Paul Laurens (1838-1921). El professor Delaney va quedar tan impressionat en les meues diverses habilitats, que em va arreglar per a que treballara en ell en el seu estudi durant varis anys. em va ajudar a estudiar el violí. Vaig estudiar en Alexander Kipnis, Warner Hawkins i William Thomas Jones. El meu primer amor va ser la música, pero vaig recórrer a l'art solament en acabant de que em vaig trencar la nina en caure d'un cavall. Vaig obtindre el meu primer professional ingressos venent dibuixos animats còmics i polítics a periòdics. Vaig estudiar en la ciutat de Nova York en l'Acadèmia Nacional de Disseny i l'Institut Pratt. Els meus instructors en estes escoles varen incloure a Dean Cornwell, Norman Price, Charles Louis Hinton, Paul Rabut, John Allen Maxwell, OF Schmidt, Arthur W Illiam Brown i Walter Biggs. El meu major mentor va ser Albert Dorne, president de la Societat d'Ilustradors, qui em va ajudar a superar el difícil camí cap a l'èxit "

No hay comentarios:

Publicar un comentario