Arthur Leslie Ross, Jr
Arthur Leslie Ross, Jr. va nàixer el 4 de decembre de 1910 en West Orange, Nova Jersey. El seu pare també es dia Arthur Leslie Ross, d'ascendència escocesa, i era dissenyador en una fàbrica d'estores en Amsterdam, Nova York. La seua mare era J. Margaret Hoffman, d'ascendència alemana. Tenia un germà major, Warren. La seua família ho va cridar "Let" i els seus amics ho varen cridar "Joe". Vivien en 58 Whittingham Plau.
Despuix de graduar-se de West Orange High School en juny de 1928, va anar a treballar a una imprenta, The American Color Type Co.
En 1929 va estudiar en l'Escola de Belles arts de Nova York, i de 1931 a 1934 va estudiar en l'Institut Pratt en Brooklyn, on es va creuar en H. W. Scott, Walter Baumhofer, Frederick Blakeslee i Rudolph Belarski.
En l'autumne de 1934 va obrir el seu propi estudi d'art independent en East 63*rd Street en Nova York, i després en West 67th Street.
Les seues primeres tasques varen ser ilustracions d'històries interiors per a Mavericks i Bull's Eye Western Stories. Pronte va pintar ilustracions de portada per a revistes de polpa, com All Sports, Blue Ribbon Western, Complete Cowboy Novell, Complete Northwest, Crack Detectiu, Digues-me Western, Exciting Sports, Popular Western, Real Western, Spy Stories, Sport Story, 10-Story Western, West, Western Aces i Wild West Weekly.
El 5 d'abril de 1937 es va casar en Pearl Elizabeth Mather de Montclair, Nova Jersey. En 1939 varen comprar una propietat de cinc acres com a casa de fin de semana en Poughquag, Nova York, en el comtat de Dutchess.
En 1941 estava fent treballs independents per a Warner Brothers, Columbia Pictures i Paramount Studio.
Va ser reclutat i va servir en la Segona Guerra Mundial com a director d'art de la Divisió d'Ajuda de Capacitació de EE. UU. En Fort Hood, Texas. La seua esposa es va mudar a l'oest i vivia en una vivenda fòra de la base i en 1944 va nàixer la seua filla, Carolyn. Despuix de la guerra, la seua propietat en Poughquaq, Nova York, es va convertir en la seua llar durant tot l'any.
Treballant des del seu estudi d'art en casa, va recomençar la seua carrera en la revista pulp de la posguerra i va pintar portades de Action-Packed Western, Dynamic Science Fiction, Famous Western, Giant Western, Super Sports, West, Western Action i Western Trails.
En la década de 1950 va pintar portades per a companyies de llibres de bojaca, com Bantam Books, Berkley Medallion Books, Gold Medal Books, Monarch Books, Perma Books, Pocketbooks, Popular Library, Pyramid Books i Signet Books.
Va ilustrar revistes d'aventures per a hòmens, com Cavalier, Real i Real For Men.
També va treballar per a l'Agència J. Walter Thompson en Nova York i va ilustrar treballs per a Boy's Life, Colliers, United States Shipping Line i el pòster de la película d'Hollywood per a The Bridge Over The River Kwai.
En 1960 va obrir una escola d'art privada en la seua propietat. A mesura que la seua reputació va créixer, va ser invitat a donar classes d'art en l'escola nocturna en l'escola secundària local. Va escriure un llibre per a estudiants d'art, Art With Understanding, que mai va ser publicat.
Segons l'artiste, "Fa uns 15,000 anys la gent dibuixava en les parets de les coves. Inventaven formes d'expressar-se. En un fort desig d'expressar lo que sentien, dibuixaven sense dubtar. El seu treball comportava la convicció d'un pensament positiu en expressar una sensació. Els seus dibuixos són genials per la seua delicada sensibilitat i la seguritat que revela cóm es varen sentir. No són realistes ni abstractes, sino expressions pures. Si estes persones varen poder crear un gran art, segurament tu pots. L'única barrera que tens és la teua ment. Deus sentir-te segur de tu mateix i treballar en la convicció de que estàs començant alguna cosa verdader. El treball creatiu necessita un punt de partida. No molt diferent dels fonaments necessaris per a una vida adequada. S'exigixen els mateixos compromisos tant per a l'image de l'artiste com per a l'artiste. la vida de l'artiste. L'image sense estructura és superficial i buida".
A. Leslie Ross va morir en el seu estudi d'art en Poughquag, Nova York, als setAnta y ocho anys el 24 d'agost de 1989.
Despuix de graduar-se de West Orange High School en juny de 1928, va anar a treballar a una imprenta, The American Color Type Co.
En 1929 va estudiar en l'Escola de Belles arts de Nova York, i de 1931 a 1934 va estudiar en l'Institut Pratt en Brooklyn, on es va creuar en H. W. Scott, Walter Baumhofer, Frederick Blakeslee i Rudolph Belarski.
En l'autumne de 1934 va obrir el seu propi estudi d'art independent en East 63*rd Street en Nova York, i després en West 67th Street.
Les seues primeres tasques varen ser ilustracions d'històries interiors per a Mavericks i Bull's Eye Western Stories. Pronte va pintar ilustracions de portada per a revistes de polpa, com All Sports, Blue Ribbon Western, Complete Cowboy Novell, Complete Northwest, Crack Detectiu, Digues-me Western, Exciting Sports, Popular Western, Real Western, Spy Stories, Sport Story, 10-Story Western, West, Western Aces i Wild West Weekly.
El 5 d'abril de 1937 es va casar en Pearl Elizabeth Mather de Montclair, Nova Jersey. En 1939 varen comprar una propietat de cinc acres com a casa de fin de semana en Poughquag, Nova York, en el comtat de Dutchess.
En 1941 estava fent treballs independents per a Warner Brothers, Columbia Pictures i Paramount Studio.
Va ser reclutat i va servir en la Segona Guerra Mundial com a director d'art de la Divisió d'Ajuda de Capacitació de EE. UU. En Fort Hood, Texas. La seua esposa es va mudar a l'oest i vivia en una vivenda fòra de la base i en 1944 va nàixer la seua filla, Carolyn. Despuix de la guerra, la seua propietat en Poughquaq, Nova York, es va convertir en la seua llar durant tot l'any.
Treballant des del seu estudi d'art en casa, va recomençar la seua carrera en la revista pulp de la posguerra i va pintar portades de Action-Packed Western, Dynamic Science Fiction, Famous Western, Giant Western, Super Sports, West, Western Action i Western Trails.
En la década de 1950 va pintar portades per a companyies de llibres de bojaca, com Bantam Books, Berkley Medallion Books, Gold Medal Books, Monarch Books, Perma Books, Pocketbooks, Popular Library, Pyramid Books i Signet Books.
Va ilustrar revistes d'aventures per a hòmens, com Cavalier, Real i Real For Men.
També va treballar per a l'Agència J. Walter Thompson en Nova York i va ilustrar treballs per a Boy's Life, Colliers, United States Shipping Line i el pòster de la película d'Hollywood per a The Bridge Over The River Kwai.
En 1960 va obrir una escola d'art privada en la seua propietat. A mesura que la seua reputació va créixer, va ser invitat a donar classes d'art en l'escola nocturna en l'escola secundària local. Va escriure un llibre per a estudiants d'art, Art With Understanding, que mai va ser publicat.
Segons l'artiste, "Fa uns 15,000 anys la gent dibuixava en les parets de les coves. Inventaven formes d'expressar-se. En un fort desig d'expressar lo que sentien, dibuixaven sense dubtar. El seu treball comportava la convicció d'un pensament positiu en expressar una sensació. Els seus dibuixos són genials per la seua delicada sensibilitat i la seguritat que revela cóm es varen sentir. No són realistes ni abstractes, sino expressions pures. Si estes persones varen poder crear un gran art, segurament tu pots. L'única barrera que tens és la teua ment. Deus sentir-te segur de tu mateix i treballar en la convicció de que estàs començant alguna cosa verdader. El treball creatiu necessita un punt de partida. No molt diferent dels fonaments necessaris per a una vida adequada. S'exigixen els mateixos compromisos tant per a l'image de l'artiste com per a l'artiste. la vida de l'artiste. L'image sense estructura és superficial i buida".
A. Leslie Ross va morir en el seu estudi d'art en Poughquag, Nova York, als setAnta y ocho anys el 24 d'agost de 1989.
No hay comentarios:
Publicar un comentario