Seguidores

domingo, 14 de julio de 2019

John Fawcett



John Fawcett 













John Fawcett va nàixer en 1952 i va créixer en Cedar Rapids, Iowa. Encara que la seua família vivia en la ciutat, tenien cavalls prop. En acabant de que el seu pare ho va desafiar a recaptar la mitat del cost, un Fawcett de dèu anys es va convertir en l'orgullós propietari d'una egua, Copper, comprada per $ 150.00. En conjunt en la seua passió pels cavalls, va anar un desig de dibuixar i pintar. "Sempre em vaig interessar molt per l'art i els meus pares em varen recolzar molt, pero no vaig tindre cap capacitació formal en art. A lo llarc de l'escola secundària, l'universitat i l'escola veterinària, vaig fer obres d'art per a periòdics i anuaris d'estudiants, pero mai vaig considerar l'art. per a una carrera ". En canvi, va estudiar medicina pre-veterinària en l'Universitat d'New Hampshire i va rebre el seu doctorat en l'Universitat Estatal de Iowa en 1978. Despuix de treballar per a un veterinari d'animals menuts i equins, va obrir la seua pròpia pràctica veterinària en 1980 en Pennsylvania, on va eixercir Per als pròxims 20 anys. A mesura que la seua pràctica va créixer a un total de 5 veterinaris, la seua passió per l'art també va créixer, i en 1996 va vendre la seua pràctica per a pintar a temps complet i perseguir el seu somi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario