Seguidores

miércoles, 17 de abril de 2019

Donna Howell-Sickles






Donna Howell-Sickles
1949 - Gainsville









La meua fascinació per l'image de vaquera va començar en el meu últim any d'universitat. Vaig rebre una vella postal d'un amic en un ofici d'estudiant d'art típic. 
Va portar una gran caixa de coses que incloïa part de la seua pròpia ceràmica. 
Prop del fondo de l'En la caixa hi havia vàries postals antigues, una d'una vaquera de 1935 assentada en un cavall titulada "Salutacions d'una verdadera vaquera del Ole Southwest". L'image em va parlar i no tenia idea de per qué. Encara que havia creixcut en una granja "En Texas, mai nos considerem occidentals. 
Em vaig rendir a l'atracció i, mentres usava la Vaquera en el meu art, vaig omplir els espais en blanc sobre la meua fascinació per les imàgens.
~ Donna Howell Sickles

No hay comentarios:

Publicar un comentario